היועמ"שית מגיבה לרוטמן: "האשמות חסרות בסיס"

    ישראל רובין 2 Comment on היועמ"שית מגיבה לרוטמן: "האשמות חסרות בסיס"

    היועצת המשפטית לממשלה בתגובה לדברי יו"ר ועדת החוקה: "הייעוץ המשפטי לממשלה ימשיך למלא את תפקידו, חרף ניסיונות ההשתקה והטחת ההאשמות חסרות הבסיס"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרבה מיארה מגיבה למתקפה של יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן על המשנה ליועמ"ש אביטל סומפולינסקי. "עובדי ייעוץ וחקיקה הם משרתי ציבור מסורים המבצעים את תפקידם במקצועיות ובענייניות, בין היתר, בדיונים המתקיימים בממשלה ובכנסת. הייעוץ המשפטי לממשלה ימשיך למלא את תפקידו, חרף ניסיונות ההשתקה והטחת ההאשמות חסרות הבסיס, כפי שהתרחשו גם הבוקר בוועדה", מסרה מיארה.

    כזכור, בדיון בנושא תיקון חוק יסוד השפיטה, אמר היום (ראשון) רוטמן: "בכל מדינה עם משטר פרלמנטרי כשנציג הממשלה היה מגיע ללא הסכמה של הממשלה ומציג עמדה מוטה לחלוטין וכששואלים אותו שאלה של כן ולא על סקירה שהציג, פותח בנאום של חמש דקות, ולא עונה עליה, אומר שאת עושה עבודה טובה בייצוג היועמ"שית לממשלה אבל העובדה שהיועמ"שית לממשלה בהרב מיארה מציגה עמדה מוטה שכזו מהווה מניפולציה על עמדת הקהל".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אנחנו נבחרנו ברוב של 64 מנדטים שזה אומר כמעט 3,000,000 שזה אומר שרוב אזרחי מדינת 🇮🇱 חפצים בממשלה הזאת ואנחנו נחטיב לשמואלנים ה🐖 מה לעשות.